Pasbetjenten gav mig hånden og sagde tak for hjælpen

Den sidste fascinerende oplevelse fra USA. Gik igennem paskontrollen. Havde et I voted with Obama klistermærke på trøjen. Den afroamerikanske betjent sagde, at han havde stemt det samme som mig. Jeg sagde, at vi havde været frivillige i Obamas kampagne. Jeg sagde at det havde været en god aften i går. Han nikkede og sagde ja det var. Han tjekkede mit pas og rakte mig hånden og sagde: Mange tak for din hjælp! Wow. Jeg blev helt paf. Normalt er de iskolde. Det valg har betydet meget for mange herovre.

This entry was posted in Ikke kategoriseret on by .

About Sander Jensen

Formand for Radikale Venstre i Aarhus Medlem af hovedbestyrelsen og forretningsudvalget (Udtrådt 2012) Selvstændig kommunikationsrådgiver og journalist i Small Giant Communications Redaktør for iværksætteravisen Aarhus Affairs Næstformand i bestyrelsen for Frontløberne Bestyrelsesmedlem i teater Katapult og Ambassaden Kulturelsker og hobbypoet

Skriv et svar

